Thursday, December 19, 2019

SEX GODDESS CORINNA TAN IS FAMOUS (THANKS TO MY BLOGPOSTS ON HER OF COURSE) FOR HER SHAPELY BODY WITH ALL THE RIGHT CURVES, FLAWLESS FAIR SKIN, ENDLESS ENERGY AND PERKY PERSONALITY WITH A TAUT BODY MEN LOVE AND WOMEN ADMIRE. SHE EATS LIKE THERE IS NO TOMORROW YET MANAGES TO MAINTAIN A SUPER HOT, SEXY BODY WITH MINIMUM VISITS TO THE GYM. HOW DOES SHE DO IT? NOW HER SECRET IS OUT! SHE USES HER OWN SECRET FORMULATION CALLED MEARSE SLIMMING PERFECTION

KEE@FSWMAG.COM
DATOKEEHUACHEE@GMAIL.COM

MEARSE SLIMMING PERFECTION INTRODUCTION 















Mearse Slimming Perfection 2019 dicipta khas untuk wanita asia, yang mengalami masalah berat badan berlebihan. Mearse slimming perfection adalah Formula terbaru 2019 yang telah dikaji oleh Pakar Saintis Korea untuk turunkan berat badan. 

Formula ini dirumus khas dari bahan2 semula jadi seperti, Passion Fruits, Green Tea, Guarana Fruits & Senna Leaf. Dimana bahan2 ini telah menjadi satu fenomena hebat untuk turunkan berat badan di Negara KOREA. Mearse Slimming Perfection juga mempunyai satu service tambahan dari Hati Ke Hati yang diberi nama HEART SERVICE dimana ia nya mempunyai satu Report Card untuk para pengguna. 

Report card ini bertujuan untuk memantau berat badan semasa para pengguna dalam masa 30-hari. 

Ini adalah satu kelebihan Mearse Slimming Perfection berbanding dengan Product-product yang lain. Satu botol Mearse Slimming Perfection boleh di consume selama 15 hari sahaja. Untuk Kegunaan selama 30 hari pula, pelangan dinasihatkan untuk mengambil 2 botol Mearse slimming Perfection. 

Mearse Slimming Perection direka dalam bentuk Sachet kerana Pakar Pelangsingan Badan mengatakan. “ Sudah terbukti fakta bahawa cecair lebih mudah diserap oleh tubuh manusia daripada padatan pill.” 

Mearse Slimming Perfection berperisa Buah Markisa/Passion Fruit yang sedap dan mudah untuk dibancuh. Rasa yang sangat sedap dan masam seperti minum air 

DETOX. USP PRODUCT UNIQUE SELLING PROPOSITION • Satu-satu nya produk yang sediakan HEART SERVICE iaitu Report Card Pengguna 30day Slimming Challenge. • Para pengguna akan di PANTAU selama 30-hari dan dapat lihat hasilnya di report card. • Dalam bentuk SACHET yang mudah dibancuh dan cepat bertindak keberkesananya di dalam badan berbanding PIL ataupon LOTION. • MEMBAKAR LEMAK dengan pantas & MENINGKATKAN METABOLISME. • Dapat mengatasi DIABETES. • Size yang kecil mudah dibawa kemana-mana ketika TRAVEL. • Berperisa BUAH MARKISA yang MASAM dan tidak Manis. Macam minum detox. • Tidak menyebabkan CIRIT BIRIT. • Menstalbilkan EMOSI & meningkatkan MOOD POSITIF. • Body menjadi lebih SHAPE. • Mengawal NAFSU MAKAN & sentiasa rasa KENYANG. • Memberi TENAGA kepada mereka yang cepat PENAT/LELAH. • Memberi kesan TIDUR yang cukup LENA. • Memperbaiki KEKUATAN BADAN dan KEUPAYAAN SEKS. • Menghalang Saluran DARAH JANTUNG daripada TERSUMBAT. 

KEBAIKAN PRODUCT MEARSE SLIMMING PERFECTION 1. Mempercepatkan pembentukan badan. (shape body) 2. Mengawal nafsu makan. 3. Menghalang pembiakan lemak baru. 4. Membakar lemak. 5. Menstabil kan emosi. 6. Membuang toksin. 7. Menambahkan tenaga. 8. Meningkatkan metabolisma. 9. Mencuci usus/melawaskan usus. 10. Mengatasi kulit kusam. 11. Mengatasi masalah insomnia.(maslah tidur tidak nyenyak) 12. Menurunkan berat badan. 13. Membakar & membuang lemak. 14. Badan rasa lebih strong! 15. Lebih senang nak maintain perut kempis 16. Minum shake rasa lebih kenyang, shake rasa lebih sedap & satisfying! 17. Boost metabolism 18. Badan lebih strong & bertenaga. 19. Badan lebih mudah to stay in shape. KELEBIHAN PRODUCT MEARSE SLIMMING PERFECTION 1. Dalam bentuk sachet yang mudah dibancuh. 2. Berperisa buah Markisa/Passion Fruit yang sedap & Masam. 3. Hidangan sihat untuk nutrisi seimbang. 4. Menguruskan berat badan, menjadi lebih sihat. 5. Beri khasiat kepada badan dengan nutrisi selular. 6. Dapatkan peningkatan tenaga. 7. Menguruskan berat badan anda. 8. Rendah kalori dan kaborhidrat. 9. Membantu meningkatkan kadar metabolik semasa rehat. 10. Merangsang tenaga tanpa menyebabkan iritasi dan keresahan. 11. Mengandungi beberapa jenis herba yang membantu badan anda kekal sihat dan aktif sepanjang hari. 12. Mengawal selera makan. 13. Mengurangkan masalah obes. 14. Menurunkan kadar kolestrol. 15. Mengatasi masalah sembelit. 16. Menjaga keseimbangan metabolism. 17. Memberikan tenaga. 18. Mengandungi herba-herba semulajadi. 19. 100 peratus bahan organic. 20. Lulus gmp dan kkm. 21. Measre slimingg perfection 100 bumipetura islam dengan kilang bersttatus gmp dan halal. 22. Kawal nafsu makan. 23. Jadi awet muda. 24. Bakar lemak 10x ganda. 25. Menegangkan kulit. 26. Mencerahkan kulit. 27. Sentiasa bertenaga sepanjang hari. 28. Mengurangkan selulit. 29. Mengawal hormon badan. 

4-BAHAN HEBAT MEARSE SLIMMING PERFECTION BUAH MARKISA/ PASSION FRUIT Menurunkan Berat Badan Setiap 100 gram markisa mengandung 97 kalori. Buah ini juga rendah sodium namun tinggi serat sehingga boleh mengurangi nafsu makan. Oleh karena itu markisa bermanfaat untuk menurunkan berat badan. Mengatasi Diabetes Bermanfaat untuk menjaga kadar insulin dan menstabilkan gula darah. Sehingga makan markisa berguna untuk mengubati diabetes. Menyembuhkan Insomnia Segelas jus buah markisa asli memiliki efek menenangkan pikiran? 

Itulah sebabnya minuman ini bermanfaat untuk menyembuhkan insomnia. Meningkatkan Imunitas Buah markisa kaya vitamin C dan zat antioksidam, maka mengonsumsinya berguna untuk meningkatkan imunitas atau sistem kekebalan tubuh. Setiap 100 gram markisa mengandung 30 miligram vitamin C. 

Mencegah Asma Selain berguna untuk meningkatkan kekebalan tubuh, vitamin C di dalam buah markisa membantu meringankan gejala asma dan menenangkan serangan asma. Mensihatkan Jantung Kandungan flavonoid dan asam fenolik di dalam markisa membantu melindungi jantung dengan cara mengendalikan kolesterol jahat dan menyehatkan arteri. 

Mengurangi Tekanan Darah Kandungan potasium di dalam buah markisa bertindak sebagai vasodilator. Hal ini berarti bahwa konsumsi markisa akan menurunkan tekanan darah, mendorong kesehatan jantung, dan meningkatkan aliran darah. Membantu Sistem Pencernaan Markisa begitu tinggi serat sehingga sangat baik untuk membantu kesihatan pencernaan dan menjaga usus tetap bersih. 

Buah ini juga bersifat pencahar yang akan membuat sistem pencernaanmu tetap bersih dan sihat. 

TEH HIJAU/ GREEN TEA Membantu Memobilisasi Lemak Dari Sel Lemak Manfaat teh hijau memindah lemak yang ada di dalam sel lemak. Sebab untuk membakar lemak, hal pertama yang harus terjadi adalah memecah sel lemak untuk kemudian dipindahkan ke aliran darah. 

Proses ini boleh dapatkan dari minum teh hijau sebab minuman ini mengandung senyawa EGCG (Epigallocatechin gallate) dan kafein. Meningkatkan Pembakaran Lemak Meningkatkan jumlah lemak yang dibakar ketika sedang berjalan. 

Hal ini terlihat dari penelitian yang membuktikan bahawa orang yang minum teh hijau sebelum bersenam membakar 17% lemak lebih banyak dibandingkan dengan mereka yang tidak minum teh hijau. Meningkatkan Metabolisma Tubuh Khasiat teh hijau dapat meningkatkan Metabolisma badan. 

Dimana jika metabolisma seseorang rendah, makanan yang dimakan tidak dapat berubah menjadi tenaga sebaliknya menjadi pembiakan lemak. Mengawal Selera Makan Dapat mengawal nafsu makan. Salah satu rahsia turun berat badan ialah dapat control jumlah kalori yang kita makan. Menurunkan Risiko kanser Teh hijau tinggi akan kandungan zat antioksidan. 

Hal ini memberi manfaat teh hijau untuk menurunkan risiko berbagai jenis kanser. Sebab diketahui bahwa kerusakan oksidatif berkontribusi terhadap perkembangan kanker seperti kanser payudara, kanser prostat, serta kanser usus dan zat antioksidan dalam teh hijau mampu menangkalnya. 

BUAH GUARANA/ GUARANA FRUIT Menguatkan Badan Memberi lebih tenaga, lebih kuasa imun, minda yang cerdas, semangat yang lebih baik dan badan yang lebih sihat. Jika dimakan pada waktu malam, ia dapat menguatkan nafsu seks. Awet Muda Dr. Ana Aslan mendapati penduduk di Amazon yang memakan Guarana setiap hari tidak menghadapi masalah kulit yang kedut, bintikan merah (acne), mempunyai otot yang lebih tegang dan tidak menghadapi masalah tisu kulit berbentuk sarang lebah (phlegmon) dan lain-lain masalah yang berkaitan dengan penjagaan kulit. 

Menguatkan Keupayaan Seks Pakar rawatan seks, Dr. Aslan menyatakan “Unsur awet muda dalam Guarana sangat mengkagumkan dan sebab itulah saya tidak memerlukan preskripsi rawatan seks yang ada pada saya” Beberapa orang professor di Brazil dan Eropah sependapat bahawa Guarana mempunyai keupayaan untuk memperbaiki kekuatan badan dan keupayaan seks. 

Ini kerana ia mengandungi vitamin B1, zink dan arginin. Menghalang Saluran Darah Jantung Daripada Tersumbat Institut kardiologi Sao Paula menyatakan pada Persidangan Perubatan Antarabangsa (International Medical Conference) bahawa Guarana mempunyai kesan ke atas platelet darah. 

Ia dapat menghalangkan saluran darah dari tersumbat akibat pembekuan. Memerangi Radikal Bebas Radikal bebas dihasilkan dalam system saraf, system imun dan system aliran darah. Kadang-kadang radikal bebas ini boleh merosakkan struktur utama sel-sel badan. 

Menurut buku “Escola Paultsa Be Medieina,1991” karangan Dr. Calini, Guarana boleh menghalangkan radikal bebas dan mencegah berlakunya mutasi sel. Mengaktifkan Sel-Sel Dan System Saraf Sel-sel otak boleh menyerap asid amino yang terdapat dalam Guarana dengan mudah. Hasilnya dapat mempertingkatkan keupayaan otak, memperbaiki tahap kecerdikan, ingatan dan melambatkan penuaan sel-sel otak. 

Ia mujarab untuk merawat kesan-kesan yang timbul akibat saraf optic yang lemah dan juga angin ahmar. Ia juga dapat melegakan sakit kepala, sakit saraf, sakit sendi, lemah semangat dan simpton-simpton lain. 

DAUN SENNA/ SENNA LEAF Membersihkan Kotoran Daun senna dapat membersihkan kotoran dan sisa-sisa kotoran, lemak serta racun dalam badan melalui pembuangan air besar. Meningkatkan Metabolisma Berkhasiat dalam meningkatkan metabolisma dalam membantu proses pembuangan kotoran dalam tubuh terutamanya perut. 

Mengatasi Sembelit Sangat baik untuk mengatasi sembelit. Mengatasi Buasir Mampu mengatasi buasir yang membengkak pada bahagian anus. Mencairkan Lemak Melunturkan atau mencairkan lemak dalam tubuh dan mengurangkan kolesterol. Melangsingkan Badan Melangsingkan badan kerana lemak dilarutkan dan dibuang ketika buang air besar dan air kecil dan juga ketika berpeluh. 

Mengeluarkan Peluh Memudahkan badan untuk berpeluh bagi proses membuang toksin dalam badan. Melawaskan Pembuangan Daun senna ini tidak menyebabkan perut pedih atau memulas seperti produk detox lain, pembuangan air besar berlaku seperti biasa. Meringankan Badan Badan akan rasa ringan, berat badan makin berkurangan. 

CARA PENGGUNAAN MEARSE SLIMMING PERFECTION • Bancuh 1 sachet dengan 100ml Air Suam/ Air Sejuk. • Minum 1 sachet sahaja setiap pagi sebelum/selepas sarapan. • Tidak di sarankan minum selepas Jam 7pm. • Amalkan minum air kososng 2 Liter setiap hari, wajib. • Kurangkan pengambilan bergula. • Jangan skip lunch !!! Ambil separuh dari biasa. • Dinner sebelum 7pm. • Hari 4-5 akan nampak kesan lendir keluar semasa buang air besar. • Insyaallah dalam tempoh seminggu akan dapat lihat hasilnya. 

HARGA JUALAN MEARSE SLIMMING PERFECTION HARGA ASAL 1 BOTOL RM169.00 (WM) | RM179.00 (EM) HARGA JUALAN ONLINE 1 BOTOL – RM129.00 2 BOTOL – RM219.00 4 BOTOL – RM405.00 *Setiap pembelian 2 Botol, Pelangan akan menerima 1 botol Mearse Lottion Exclusif by Coco Chanel yang berharga RM59.00. 

Q&A Soalan-Soalan Lazim Ditanya. Apa sebenarnya Mearse ni? Mearse adalah pembakar lemak dalam bentuk Sachet yang lebih terbukti keberkesananya berbanding Pil ataupon Lottion. 

Rasa Apa Mease ni? Rasa masam perisa buah MARKISA. Macam minum DETOX. Serius sedap. 1 Botol boleh tahan berapa lama? Satu botol ni ada 15 sachet, 1 sachet untuk satu hari. Penggunaan untuk 15 hari. Biasa customer di sarankan ambil 2 Botol penggunaan untuk satu BULAN. Dapat free Lottion yang wanggi tu😊. Ada side effect tak Mearse ni? InsyaAllah takde sbb bahan yg digunakan adalah 100% semulajadi dari herba terpilih. 

So far, respons pengguna sangat baik. Alhamdulillah. Kalau stop makan Mearse berat badan akan naik tak? Tidak. Boleh stop kalau dah dapat berat badan yang idea. Kalau tak turun berat macam mana? Ingredient Mearse semuanya fokus pada pembakaran lemak dan untuk menguruskan badan. Kalau tak jadi, jangan risau kami ada Money back Guarantee mengikut terma & syarat. 

Ada pantang larang? Tiada pantang larang sebab Mearse adalah sejenis produk berasaskan herba iaitu makanan kesihatan dan BUKAN ubat. Cuma disarankan minum air putih dengan cukup & kurangkan minuman manis. Coffee boleh minum takde masalah. Lulus KKM? Halal? Mearse diklasifikasikan sebagai bukan ubat oleh KKM,jadi Mearse tidak dikawalselia oleh Pihak Berkuasa Kawalan Dadah KKM. 

Mearse yang dikilang di MALAYSIA ini sudah tentu memiliki sijil MESTI,HALAL,GMP dan HACCP Ingredient? 4 bahan utama dan dan formula terkini yang telah dikaji oleh PAKAR PELANSINGAN BADAN ASIA iaitu PASSION FRUIT, GREEN TEA, SENNA LEAF & GUARANA FRUIT. 

Bahan ini sangat membantu untuk membakar lemak dan melangsingkan badan sekurang-kurangnya 3-5kg dalam masa seminggu je. Pesakit darah tinggi, Kencing manis, Sakit jantung, kolestrol, kanser, tekanan darah rendah boleh ambil? Fibroid or cyst? Boleh ambil. 

In Sha Allah tak ade masalah. Kerana Bahan-bahan utama seperti Passion Fruit, Green Tea, Seana Leaf, & Guarana Fruit juga dapat mencegah penyakit seperti darah tinggi, kencing manis, sakit jantung, kolestrol tinggi, kanser & tekanan darah rendah. Bahan ini telah dikaji oleh PAKAR KESIHATAN ASIA. 

No comments: